What a wonderful world

Jag måste bara berätta en sak. I tisdags, var jag såå sjunkt trött när jag kom hem från skolan, men var ändå fast besluten att åka och träna!
Tvångtvång..
Mamma såg på mej att jag inte mådde bra, hon sa" om du tränar nu kan du få hjärt- "nått" inflammation, och aldrig mer kunna träna SANT.
Jag tänkte så.. Om jag skulle dö imorgon, va skulle jag göra nu då?
Jo, jag skulle gå ner i källaren hämta min chokladkaka digestive!!! :D och sätta mej och kolla på andra avenyn.

Bara själva tanken fick mig att gråta av panik, skaka och springa runt som en tok, helt sjuk... men så var det.
Sen kände jag, är det så här jag vill ha det? NEJ
va håller jag på med, alla äter godis, alla försöker ha det bra, vem vill inet må bra?

Så jag tog min choklad satt mej i soffan och kollade på tv i en timme, dock småttstressad av att jag varken träna eller plugga, som jag kände att jag borde.

Men jag klarade det och jag tror absolut det var välbehövligt och bra för mej, om jag ska orka skolan, jobbet, livet och allting.


Ville ge dej mer motivation, för du är också värd att må bra! <3<3

What a wonderful world

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0