Blodiga tänder

Jag ska berätta en sak för er, de senaste dagarna har jag blödigt i munnen!
Jag är så rädd för tandlossning!

Om du trodde att det är helt ofarligt att svälta sin kropp, att göra vad som helst för att bli "smal" så har du så fel! Jag trodde det, jag brydde mej inte, bara jag bli smal, smal smal smal!

Nu vet jag att de finns välsigt mycket viktiga och betydelsefulla saker som jag värdesätter mer.
Som ni kanske sett tidigare i bloggen har jag länkat till en tjej som heter Kat, hon hade också anorexia och har har sånna "lossas tänder" jag vet inte vad det heter. men hon har fått dra ut tänder eftersom hon svältigt sig så att dom inte fick näring för att överleva.
Hennes njurar blev även utslagna, kul att va en tonåring med blöja? Kissa på sin när som helst.
Nej, ätstörningarna har sina koncekvenser!
Din kropp blir förstörd! Du borde vara nöjd med dej själv, för du är en bra och fin människa!
Det är bara du som kan ändra ditt liv! Nu eller aldrig!

Jag har gjort tester för att se om jag har benskörhet, det är skador på mitt skelett och celler med inte allt för allvaringa, så förhoppningsvis kommer jag inte få men för livet om jag ser till att sköta mej nu, och äta mycket kalcium (mjölkprodukter mm).
Man ska dricka ca 5dl- 1 liter mjölk/fil per dag. 1 skiva ost innehåller lika mycket kalcium som 1 dl mjölk.


Kram, ta hand om dej




Don't tell me it not worth fighting for

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0