Du är du, och du är värdefull

Du är värdefull, du är betydelsefull och du har en uppgift, gör ditt liv så bra som möjligt för dej och din omgivning. Gör sånt du mår bra av, ta vara på din tid. Du vet aldrig när livet tar slut, det skrämmer mej.
Glöm inte att du kommer dö en dag, förlåt, men dte är sant. Det sägr jag för att du kan inte slösa din tid. När du är 80 ska du inte sitta och ångra att du inte åt den där semlan eller chokladkakan. Ingen tycker om en mer för att man väger några kilon mindre.
När jag var hos farmor för några dagar sen sa hon " vi går till affären och köper nått gott", jag protesterade, men sen tänkte jag, va fan! kJag älskar min farmor fast hon har några kilon extra och hon älskar mej som jag är, och mina vänner skulle inte överge mej om jag går upp i vikt. Jag är värd att äta och dte var skitgott, du är också värd att äta för dte är skitgott! Var inte rädd, du klarar det! Du och jag tillsammans klarar det.

Kramar !


My life would suck without you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0