2009 here we come !

Gott nytt år!

Det här året ska bli braa! Mitt 2008 var helt okej, det hände mycket bra om man jämför med tidigare år. 2007 var det värsta jag varit med om, kan ha att göra med att jag var instängd på ätstörningsenheten, vilket hjälpte, men var oerhört plågsamt. År 2008 dog min morfar, bröjar grina direkt när jag tänker på det.. Det gör såå ont. åh:/
Men för övrigt var året bra. För många killar bara, men ni som känner mej, vet väl hur jag är..

År 2006 var julen fruktansvärd, jag mådde dåligt pyskiskt och kroppsligt. Horrible. År 2007 var julen hemsk. Jag mådde dåligt psykiskt och hade sjukt mycket ångsest. DOCK, julen 2008, jag åt en pepparkaka ochen lussebulle (och massa annat så klart) som jag hade lovat mej själv. Jag åt tårta på min födelsedag och jag övertränar inte. Andra problem still goes on. Men jag tror det går framåt.
Jag är i en svacka nu, pga en kille. det gör så ont i mig. Men det är sånt som löser sig.. till slut.

Jag tror stenhårt på 2009! Det kommer bli vårat år! Vi ska må bra ioch göra roliga saker, ellerhur?


Kramar

It can only get better

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0