Bort med ångesten inom dej!

Det finns många saker man kan göra för att "lindra" sin inre smärta... vissa skär sig, vissa spyr, vissa hetsäter, andra svälter. Det är några exempel.

Det jag vil säga med detta är att det går inte, det fungerar inte i längden. Man kan inte fly från sig själv elelr från sin ångest. Man måste reda ut vad det är som skapar ångesten och försöka förstå varför sa att man kan ta bort orsaken eller göra något åt det iaf.

Ångest är som en klump av känslor. Dessa känslor är ofta obehagliga, då tar vissa människor till vissa metoder.
Nästa gång du känner ångest, gå till någon som du känner dej trygg med, prata och försök första varför du känner som du gör. För du ska inte behövca känna så!

Jag vet hur jobbigt det är! Men för varje gång du tar dig igenom ångesten utan att "lindra" den så blir du starkare och ångesten svagare. Övervinn! Jag vet att du kan!



Smile for a life

Kommentarer
Postat av: Moa

sv: tycker du:D? tack så mycket!!

2009-06-29 @ 08:29:45
URL: http://moq.blogg.se/
Postat av: E

hej gumman, tack för dina kommentarer. Jag mår bra! hur mår du? har avslutat alla mina behandlingar någonsin nu, även på MHE. Man får olika tröjor beroende på hur långt man har kommit i tillfrisknandet. Sist jag var där på min sista uppföljningsdag fick jag en som det stod "Jag har inte problem med maten, har du?" på, hehe:)

2009-06-30 @ 09:45:36
URL: http://ericaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0