What doesn't kill u makes you stronger

Sry mates, känner tat jag inte skrivit på jättelänge. Men det är galen, jag kommer hem så sent på dagarna och har pluggat till nu. Jag vill inet att ni ska känna er dåliga på nått vis för att jag pluggar ihjäl mej. Men dte här är bara tillfälligt, för dte är extra viktigt nu, såde så.

För tillfället är jag rädd att min mage hållerpå att kollapsa, mamma säger att den är konstig för att jag inte ätit förut, har ju haft ätstörningar i några år. Snälla ni, tänk på konsekvenserna, INGEN kommer undan utan konsekvenser. Jag är glad att jag fått tillbaka mitt hår. Men mina tänder knakar som en gammal gubbes när jag äter. MJÖLK var ordet, mjölk, så otroligt viktigt! det innehåller så himla mkt bra.
Hoppas du kan ta åt dig av mina ord, för jag ljuger inte för dej, jag är i samma situation, men känner inte lika mkt ångest längre och dte är guld värt. Det är värt att kämpa nu för att förbärttra ditt liv för alltid.
-vad vill du med ditt liv?
Du vill må bra, innerst inne, jag vet det.
Och du vet,lika väl som jag att dte bara finns en väg som är rätt. Ät mat min väl, och ta iut med dina verkliga och bakomliggande problem.
Du är guld värd!

Kramar från mej till dej

<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0