Chocolate

Imorgon ska jag äta choklad med en vän och jag längtar såå! Jag älskar choklad, därför tänker jag äta det, helt utan att må dåligt :) Får se hur det går, men jag är postiv nu iallafall.
Beslutsångest är det minsta jag jämt har.

Funderar på... hihi
1. Chokladrulle marabou + milkyway

2. Kinderchoklad

3. Chokladkaka, marabou digestive

4. Chokladkaka marabou mjölkchoklad


 

SchweizernötrulleVad skulle ni välja?


Ville bara inspirera er lite :)
Våga! Det är så man kommer framåt i livet!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: Jag tror den kostar 298 kr om jag minns rätt :).

2008-08-17 @ 09:36:41
URL: http://johannaforsblom.blogg.se/
Postat av: Anonym

ta allihop, det är en utmaning!

2008-08-17 @ 14:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0