Intressetest

Jag har tänkt, och jag har kommit på att även om jag inte får MVG i allt så finns det ganska stora chanser för att jag kan bli vad jag vill ändå. När jag vet vad jag vill.
Detsamma gäller dej, du har alla möjligheter i världen!
Jag gjorde ett intressetest på https://sso.arbetsformedlingen.se/go.aspx?c=108 igår, för att se inom vilka yrkeskategorier jag skulle passa bäst. Givetvis så visste jag väl det lite själv, men det var bra att få det svart på vitt. 
Topp 5 enligt testet:

1. Friskvård ocjh kroppsvård
2. vårda behandla
3. Ge råd och stöd
4. Laga mat, arbeta med livsmedel
5. Köpa sälja

Man vet aldrig vilket bananskal man ska halka in på, världen har så mkt att erbjuda!


Mama always said life was like a box a chocolates, never know what you're gonna get.
- Forrest Gump

Kommentarer
Postat av: soffie

Det citatet från Forest Gump är så himla bra.

Ja inte behöver man få MVG i allt men det är ju ändå bra att få ett G tycker jag.

Hoppas du kommer på vad du vill,

gokväll

2008-08-17 @ 21:10:55
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0