Pepparkaks-julkalenters-pynt-helg

Ja, nu är det jul igen! Det snöar, vilket är mysigt.
Men jag har tänkt på en sak.. som alltid! Människor är generellt så sjukt otacksamma. När det snöar säger vi, åh det är så kallt, min frillar pajjar! När det ät varmare ute,ja då är det inte bättre, för då blir vi blöta om fötterna, uuh.
Okej, dte är jobbigt, men vi kan inte påverka vädret.
Men, för att komma till saken, som ni alla vet så är det JUL snart!! wooho
Mina senaste julaftonar har varit hemska, fruktansvärda. Alla släktens blockar mot min tallrik "ska du inet ta mer", "smaka det här", "var det gott?".
Jag förstår er som också kan tycka det är jobbigt och känner bara LÅT MEJ VARA!
Men, folk säger de för att dom bryr sig om dej, för att dom vill det bästa och vet inte hur dom ska göra för att dte ska bli så bra som möjligt för dej.
Den här julen ska inte bli dålig, jag längtar så mycket efter en riktig jul! Alla förtjänar en riktig jul med papparkakor, chokladaskar, julbord och allt det där.


GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0