Tro mej

Jag har gått upp i vikt, jag vet det och jag känner det.
Jag försöker ignorera det.
Det är svårt.
Men jag kan, för jag vill, det ska gå.
Jag äter.
Jag vill må bra.
Jag vill att min kropp ska fungera.
jag är snart vuxen, eller fan... jag är klassad som vuxen, men min kropp är som ett barns.
jag vill ha former, jag vill att allt ska fungera i min kropp. Det gör det inte.
Det känner so mdet bara går utför. Jga tappar ju inet hår längre eller så, men annars.
Det gör ont i mitt hjärta, jag fryser. Igen. Min tänder är konstigt, de låter lixom.
Tro inte att din ätstörning inte kommer ge följder om du fortsätter.
Tro inte att du kan svälta utan konsekvenser,.
Mamma berätta om en tjej hon träffa som har haft anorexia (är relativt frisk nu), men hon har hjärtfel. HJÄRTFEL för livet, för alltid. Dattar ni, om VI inte tar tag i det nu kanske dte är för sent.

jag vill kunna få barn, jag vill inte ha en kropp i en 80årings skick, nör jag är 30 år.
NEJ, nu eller aldrig! Kämpa på!

Det är totalt-jätte nödvändigt att din kropp får näring för att fungera, tillräckligt med näring!





Even when you don't know, I will be by your side

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0