Du har makt att förändra världen!

Åh jag blir så frustrerad! Jo, igår.. utan att nämna namn eller plats så såg jag en person. Personen såg ut att vara i 11-12 årsålderna och var på behandling för ätstörningar! Jag blir så ledsen!
Det är ju kanon att den här personen får hjälp, verkligen, tummen upp!
Men varför att barn behöva gå igenom en sån fruktansvärd kris vid så ung ålder? Varför ska någon behöva gå igenom ätstöningar? Det  är så jävla förjävligt! Jag vill inte att världen ska vara så orättvis!
Men en sak är säker, vi har kraft och makt att förändra saker och ting!
Vi kan förändra våra liv till det bättre och vi kan förändra andras liv!

Du och jag!


Us against the world, you and me against them all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0