Borta bra men hemma bäst?

Är det så? Borta bra men hemma bäst?
Jag vet inte, jag trivs ganska bra borta hehe. Eller jag vet inte.. komma från vardagen bara.
Jag är nog en sån som försöker fly, fly från mej själv, fly från mina tankar och känslor. Men jag vet en sak, det går inte att fly från sig själv... Aldrig någonsin! Det gäller att ta tag i sina problem och försöka bearbeta det jobbiga även om de kanske är sjukt jobbigt,
Nej, nu är det läggdax, god natt alla änglar!


     Såå trötter är jag:P


I do anything, just to hold you in my arms

Kommentarer
Postat av: AMANDA - ♥

ja usch det är äcklig :/



hehe, tack så mycket . vad gullig du är :)

2009-07-12 @ 14:31:56
URL: http://aujmalm.blogg.se/
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Jag förstod att du var trött :).

Jag..ska städa mitt rum, och ta en långdusch nu =)! kram

2009-07-12 @ 21:17:19
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0