Följ alltid ditt hjärta

Ibland funderar jag över vad egentligen som är värt någonting, vad som betyder någonting och vad som gör mej glad.
Jag brukar ha väldigt svårt att komma på någonting, tyvärr. Men det finns alltid saker som gör oss glada, vi får inte glömma det!

Små saker, som att plocka bär, titta på sitt favorit tv program eller att åka på picknick kan vara oerhört värdefullt. Det är viktigt att inet ta saker förgivet utan att uppskatta småsaker.

Jag har en vän, en mycket när vän... I helgen ska vi ses och kika på linas kvällsbok SÅ HIMLA BRA! En lättsam film som är rolig och vi ska äta naturgodis. Vi gör inte det här så ofta därför uppskattar vi det verkligen:)
Jag längtar så mycket.
Och vet ni, jag tror jag är den enda som är så glad över att det ska regna på lördag, för det är ju det mest perfektaste bästa mysigaste film-vädret! Perfekt tajming skulle jag säga.

Man måste se det ljusa, jag har blivit mycket bättre på det, även om dte kan vara svårt.

Jag tycker att du ska tänka efter.... VAD är värt någonting, vad betyder någonting och vad som gör dej glad?
Och gör det som känns rätt, följ ditt hjärta!




Listen to your heart
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0