Lycka till med ett Lyckligt Liv

När man står vid ett vägskäl kan det vara svårt.
När man står inför att välja hur ens liv ska formas och bli, då är det svårt.
Jag vet att det är svårt, jag har stått vid detta vägskäl i många år.
Jag vet också att man måste bestämma sig, att man vill leva och vill må bra. För när man plågas av ätstörningar mår man inte bra och man är levande död. Ett riktigt liv, ett fritt liv, ett liv fyllt med lycka.


Vad är lycka för dej?
Våga! Tillåt dig!


Du förtjänar det! Kämpa mot ångesten! Du klarar dig igenom den även om det kan kännas omöjligt! Kompersera inte! Det gör dej stark, det är utvägen för detta helvete! Jag tror på dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0