Våga leva!

Har en väldigt nära vän som mår dåligt (J.A.) och jag är hemskt ledsen över det! Ana får inte ta henne igen!
Det jag vill säga med detta inlägg är att;
Du måste tro på att allt kommer bli bra om du kämpar!
Du måste tro på att viktuppgång är nyckeln till lycka och ett första steg mot ett bättre liv.
Du måste tro på att anorexin inte är din vän, den vill döda dej!!!!
Du måste tro att jag talar sanning.

Jag vet hur jobbigt det är, men jag vet att efter regn kommer solsken. Det jobbiga varar inte för evigt och det kan ta slut nu, om du kämpar för det!
Våga min vän! Våga äta det du egentligen tycker om!
Våga göra saker du inte tror du kan!
Våga vila och unna dej saker!
Våga leva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0