Måndagschoklad

Tänkte bara informera världen om att jag nyss åt en 200g chokladkaka.
Har alltid undrat hur fazer mjölkchoklad smakar.. den var relativt god, men marabou är oslagbara!

Nu vet ni det. Kanske inte värsta grejen, men jag hoppas nån mer känner sig pepp på att leva livet.
jag mår ganska bra nu =) och jag är varm, så skönt!
Höll på att frysa ihjäl före.. Tror det ör nå fel på min blodcirkulation. Det är fel på det mesta känns dte som, men det ska bli ändring på det. Om jag fortfarande kan förbättra förutsättningarna för min kropp, vill tro att jag kan det.

Läkarna sa förut att om jag dricker mjölk och äter kalcium kan jag rädda mitt skelett fortfarande, annars är det kört och mina ben kommer gå av som pinnar om några år, vilket medför att jag aldrig mer kan tävla i min sport, utan måste hålla mig lugn hela livet. Vilket jag INTE vill. Värt att kämpa för hörrni! Jag har redan tydliga cellskador, vilket de såg när jag röntgade mig, min kropp har fått lida sjukt mycket, så dumt!


Kramar mina änglar! Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0