Nina frisk- våra sjuka liv?

Nina frisk. Jag. Herregud, jag såg filmen nyss. Det är skrämmande hur lika vi är.
Familjekaos. Ingen pappa. Mammans priortierngar.
Alkohol.
Leker runt, nya killar.
Kärlek, för en gång skull slår kärleken till. 
Satsar, ger upp hela livet. Leende, lycka hopp!
Tillförlit, tror på förhållandet, då känner personen inte lika tillbaka.
Tårar.
Sviken igen.
Insikt.


Ja, det är inte lätt när det är svårt, men skönt när det går. Och jag vill säga Er, det går! Du kan, jag kan! Man kanske inte kan ändra sin familj, sin omgiving eller få de vi älskar att älska oss. Men vi kan älska oss själva och göra det bästa utifrån våra förutsättningar!
Ta hand om dej!


You are my angel, you're my darling angel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0