Standing on top of the World

Nu var de länge sen jag bloggade.. hoppas ni inte gett upp, för nu är jag minsann tillbaka, back on track. Har haft det lite jobbigt, men nu har dom fattat att det är allvar och jag kommer förhoppningsvis få hjälp.
För övrigt kan jag uppmutra er med att jag har ätit massa naturgodis och lite chips idag, det var gott! Och jag kände mej lite fri:D så skönt! det går vet ni, man överlever! Överkom dina rädslor, våga fightas md ångesten, då du! Då kommer livet bli bra! Det gäller bara att ta steget. Jag tror jag är redo nu, vill du hålla min hand och följa med på stigen, stigen mot livet, mot lyckan.
Det här är vändningen!



When it was gooood

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0